Klantenservice

Heeft u een vraag over uw bestelling, over één van onze producten of over het retourzenden van een geleverd product? Hier vindt u snel een antwoord op uw vraag. U kunt ook telefonisch (0517-430788) of per e-mail contact met ons opnemen.

We helpen u graag verder met uw vraag. Onderstaand treft u een opsomming aan van de belangrijke informatie voor u als (potentiele) klant van ons bedrijf.

Op welke manieren kan ik betalen?
Wij bieden u de meest gangbare mogelijkheden om uw bestelling bij ons te betalen. U kunt kiezen voor iDeal via uw eigen bank, voor credit card of voor overmaken per bank. Aan u de keuze!

Wat zijn de verzendkosten?
Wij proberen de kosten voor verzending zo laag mogelijk te houden. Voor alle orders vragen we een eigen bijdrage in de verzending van slechts € 7,50 inclusief BTW. De verzendkosten worden in de kassa automatisch bij het bestelbedrag geteld.

Kan ik mijn product retourzenden?
U kunt een product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking altijd binnen veertien dagen na ontvangst retour sturen.

Voorafgaand aan het retourzenden vragen wij u vriendelijk een retouraanvraag in te vullen. Het is niet verplicht maar wordt door ons vanzelfsprekend wel op prijs gesteld wanneer u de reden voor uw retourzending invult. Op die manier kunnen wij leren om het de volgende keer wellicht beter te doen. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging.

De kosten van de retourzending komen voor uw rekening. Zorg voor een goede verpakking zodat het product onbeschadigd bij ons retour komt. Stuur een kopie van de factuur mee met het product. Het factuurbedrag wordt vervolgens binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op uw rekening. Dvd’s en boeken waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet geretourneerd worden.

U kunt het product retour sturen naar:

Nautic Winkels
De Watersnip 21
8862 LN  Harlingen

Kijk voor de overige voorwaarden even in onze Algemene Voorwaarden.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Van klachten kunnen wij leren, dus we horen graag wat uw klacht is en zullen ons uiterste best doen om deze voor u op te lossen. Stuur uw klacht bij voorkeur via het contactformulier naar ons toe. Mochten we er samen niet uitkomen dan wordt de klacht voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, zie hiervoor ook onze Algemene Voorwaarden. Uw klacht wordt altijd serieus genomen!

Copyright 2014-2016 | Designed by MEC Portals BV